Thursday, September 23, 2010

SAKIT

SALAM.....

Dalam diam tak diam dah pong 15 Syawal 1431H, begitulah masa amat pantas lagi dan rasanya tiada siapa yang boleh mengejar masa lagi.


Ekceli bukan nak citer pasal masa pon... buang masa ajew kannn... so masa tetap masa ke semasa...hehehehhe.... Hampir 11 hari, angah menanggung kesakitan pada belakang badan sebelah kiri hinggalah ke kaki . Begitu juga dgn pinggang, nak duduk , nak tido, nak bangun, nak jalan dan rasanya mcm tersekat xtvt perjalanan harian kehidupan angah sebab kesakitannya tiada tertahan lagi. Pergi klinik dah.. kena injection dan juga di berikannya pil tahan sakit dan angin. Ini semua gara-gara balik ke Klang dari Teluk Intan perjalananku tersekat-sekat di sebabkan "JAM". Pastu , agaknya kesan eksiden tempohtahun dulu itu yang menyebabkan sakit belakang kembali. Masya'allah..... memang duga kesabaran ku di tahap gaban menetes di buatnyer...



Kalau berjalan rasanya, siput pon boleh kalahkan angah... memang terasa keberkesanan kelembapan untuk berjalan. Hingga sekarang nieh... ada kurang kalo makan ubat tahan sakit tetapi selepas beberapa jam... "SAKIT DATANG KEMBALI"... adoiiiiiii!!!!!



~~ luahan rasa angah ~~

,,,,,,,,,,,hu hu hu hu ..............

No comments:

Post a Comment

dear frens,
who ever u r, where ever u from, what ever u want to b..as long as my frens do says sumthing or comment.
luv u...always.. make my day be brighter.