Sunday, March 8, 2009

Trailer Filem Setem - karya Kabir Bhatia

credit to: Budiey sensasi selebriti
Salam....
angah rase mcm tak sabo nunggu citer setem lakonan Afdlin Shauki, Bront Palare, Isma Yusoof, Rashidi Ishak dan ramai pelakon yg cukup dikenali...termasuk Sathiya. Mcm komedi adventure lak..

Dengan menjadikan setem sebagai subjek dalam filem terbaru arahannya, tampak begitu menyimpang sekali dari apa yang pernah beliau hasilkan sebelum ini. Haluannya begitu berubah.

Kadangkala, fantasinya mungkin tidak pernah kita bayangkan. Kabir memberi terjemahan baru berhubung nilai sekeping setem yang menjadi buruan. Filem ini menceritakan bagaimana sekeping setem bernilai RM2 juta menjadi rebutan banyak pihak. Mengadunkan aksi lucu yang dipamerkan seiring dengan aksi-aksi mencabar tatkala perebutan setem itu berlaku, Setem barangkali akan membuka lembaran baru dalam profil kerjaya Kabir.

Ternyata ia bukan sekadar sebuah komedi satira. Sebaliknya, Kabir mahu menjadi sutradara yang bertanggungjawab dengan memastikan filem arahannya tidak sekadar mengundang tawa di kalangan penonton. Namun, apa yang lebih penting buatnya ialah filemnya meninggalkan setidak-tidaknya mesej yang positif.

ADA lagi satu filem gak kisah seram "JIN HUTAN". Filem ini pernah mendapat pencalonan dalam Festival Filem Malaysia Ke 22 (2009) untuk Filem Terbaik. Arahan dan lakonan oleh Jeffrey Wong dibantu Zami Ismail, Opie Zami dan ramai pelakon. Diterbitkan oleh Image Filmhosting Entertainment, WFE Logistics Sdn. Bhd dan Grand Brilliance Sdn. Bhd.

yang ini pon ok gak kalo tgk trailernye..lakonan suami isteri ashraff sinclair, bunga chenta lestari, bam(samson), marsha londoh..komedi romantik.



JOMMMM!!!!!!!!!!!!!! Kite uat rombongan lagi ke pawagam nonton filem.

WALLAWEY..

No comments:

Post a Comment

dear frens,
who ever u r, where ever u from, what ever u want to b..as long as my frens do says sumthing or comment.
luv u...always.. make my day be brighter.