Wednesday, July 1, 2009

1ST Anniversary - Riz , Angels & Frenzzzzz...

Salam.....

Berakhirnya majlis 1st Anniversary The Fabulous Riz-angels & Frenzz Bowling Challenge yang berlangsung di Ampang Superbowl yang berlokasi IOI Mall, Puchong pada 28hb Jun 2009, Ahad.


Secara keseluruhan ......... BEST! BEST! BEST! Dapat kumpulkan lebih dari 60 peminat dan rakan bersama-sama membanting tulang dan juga urat belikat terbelit mahupun ter...ter..ter... memang Happenning!! Peninggg!!! Havoc!!!!


Yang paling best sekali bro Riz dengan ringan tulang (sbb dah kurus kan....) melayan peminat beliau tidak mengira masa mahu pun ketika.. alhamdulillah..... bagaikan sebuah keluarga yang beso lak. Ala ala FAMILY GATHERING lak...

Angah sampai kat bowling centre jam 1.30pm & terus tolong apa yang patut tapi yang tak patut pon buat gak janji nampak uat keje...hehehehe. Bermulanya pendaftaran jam kol 2pm tetapi kelewatan bermula acara sebab menunggu para peserta/peminat. Tak kisah...JANJI ROCK!! Oppppssss... bro Riz Balada ekkk...ke Pop...boley la. So, jam 3pm bermula la perasmian dan ucapan dari Riz dan juga Presiden Ms Muzlia.

Memang gempak dgn gelagat artis tokok tambah dari Lan & Intan Beckham siap dgn tarian gelek..(inul mesti nyesal tak sudahnyer nih....nanges airmata berdarah tgk lan) dan juga poco poco pon jadik la... Ada yang berkaraoke...even puaslah dengar nyanyian dari Riz..(yang menjadi favourite angah hanya lagu 'LADY'.. i juz luv that song).


Anyway....tak yah lah nak sembang panjang lagi..kalo nak tau lain kali join baru tau..!!!! Majlis berakhir dengan penyampaian hadiah.

Majlis yang amat berbaloi.... thanks to penaung auntynoni (kak noni), presiden cik Muz, seksisteri Ms H dan rakan rakan seperjuangan yang menjadikan majlis nih meriah dan ceria. Juga tak lupa pada abang zaizi, kak som dan juga famili Riz yg sudi hadir bersama untuk merealisasikan majlis tersebut.

Amin........

JUMPA LAGI DI LAIN EVENT......

WALLAWEY...

No comments:

Post a Comment

dear frens,
who ever u r, where ever u from, what ever u want to b..as long as my frens do says sumthing or comment.
luv u...always.. make my day be brighter.