Wednesday, August 12, 2009

E-Shopping ..:: Shawls @ Selendang::..

Salam...

Mengantokss!!! Seharian uat keje tetap berapa puluh kali menguap, nak kata tak cukup tido rasenye terlebey suda!! Nak uat mcm mana...??? Buat Bodo ler...hehehehe...
Selain uat bodo menjamu mata kat website2 rope-ropenyer ramai orang uat biznes berbagai-bagai dan bermacam macam barangan, pakaian, selendangan (betui ke ayat tu??) sampai tak terkata-kata dan tak berkedip mata menengoknye.

Anyway, angah terlalu teruja sesangat tgk seledang @ shawl yang di jual melalui website. Kebanyakannya house wife, tetapi ramai juga dari kalangan pelajar2 IPTA yang menjalani biz begini. Bagus!! Bagus!! Satu cabang perniagaan yang amat baik.
Mcm pergi melancong dari website ke website, kalo rajin kena survey terlebey dahulu sebab kebanyakan shawls yang serupa tetapi berlainan harga. Angah terpengaruh dgn nurul ler (my niece), war2kan...pembelian e-shopping nih. Mula2 uat donno jew...tetapi sekali tgk..bermunger-munger rasa di hati..dah jadi rambang mata. Kalo ikut hati semua nak..tp budget lebey2 lagi nak sambut bulan Ramadhan dan bulan Syawal. So shopping mata jew la.. ada gak beli baru2 nih. Kualiti memang terjamin dan secara tak langsung angah lak jadi rapat dengan tokey2 shawls nih.
Buat masa sekarang, angah pon dah membeli untuk anak2 sedara especially raya menjelang tiba nih. Rasenye, untuk di jadikan hadiah pon chantek jugak. Angah melanggan secara pos sahaja, tetapi cepat gak terima dalam sehari dua jew.... but i tell you.... jelajahi lah website mereka. Ada yang jual baju raya, jubah arbaya...dan pelbagai jenis sak nika benda (terkuor ckp perak) bley di dapati dan di langgani. Yang paling terharu..kebanyakan anak bumiputra (orang Melayu), so tak salah membantu merka berjaya dalam dunia perniagaan sebegini. Kalo tak percaya... cuba , try , testing...

Antara yang angah jelajahi :-
http://lurvemysoul.blogspot.com
http://shawlchantek.blogspot.com
http://warnacloset.blogspot.com

Rajin-rajinlah jelajah...renung-renungkan...kalo berkenan...beli-belikan...

Wallawey

No comments:

Post a Comment

dear frens,
who ever u r, where ever u from, what ever u want to b..as long as my frens do says sumthing or comment.
luv u...always.. make my day be brighter.