Tuesday, January 26, 2010

Menghitung Hari - 31.01.2010


Assalamualaikum dan salam sejahtera uat kengkawan dan juga kenalan angah sekalian...

Wahhh!!! Macam nak bagi ceramah... iyer la dah lama tak menulis kat blog nieh. Kegersangan la pulak blog angah nieh sblum waktunya untuk berlabuh. Windu gak nak mencorat coret kat sini, janji ada citer nak share skit....
Menghitung hari nak nunggu Ahad nieh... sekian lama tak hang out dgn kengkawan. Insya'Allah jika tak ada aral melintang mahupun menegak angah, anis lebb & tun akan ke KONSERT ROCKET yang menampilkan 3 pelajar dari Akademi Fantasia 7 iaitu Apiz, Aril & Akim. Tak sabo rasenye nak nengok... katanya ada sesuatu yang 'SPECIAL' pada malam itu.

Angah pon dah buat pembayaran melalui cash deposit di bank RHB untuk 3 orang. Dan no tiket kami adalah.... 18 ,19 & 20 daripada 200 peminat/pembeli tiket di malam itu. Wahhh...bangga nieh...sebab dlm no kategori awal jugak la tuh...hehehehe...

Untuk julung kali konsert sebegini di adakah di restoran hak milik Datin Tiara Jacquelina di Borneo Rainforest @ Sunway. Ianya akan bermula jam 8pm - 11pm (3jam siaran langsung dari restoran tu la ekkkk.....). Harga tiket : hanya RM38 termasuk satu minuman sahaja =>>> sapa2 nak makan bayo sendiri la ekkk.. sbb akan di cas walo pon....(susah2 tapau dari umah...hehehehe). Konsep konsert adalah gabungan 3 elemen: - muzik, tarian & fesyen.

Sesiapa berminat (jika masih ada kekosongan lagi la), hubungan di talian : 03-79587877 atau ke Enfiniti Production Office site di Bangunan Phileo Damansara 1.

JOMMM!!! JOMMMM!!!... BERHUJUNG MINGGU DI BORNEO RAINFOREST...

3 comments:

  1. salam.....

    farihah & frodo - dah selesai konsert rocket tp tu la..rocketnyer tak ada...
    frodo, stacy x dak la....sbb nak naik belon..hehehe

    ReplyDelete

dear frens,
who ever u r, where ever u from, what ever u want to b..as long as my frens do says sumthing or comment.
luv u...always.. make my day be brighter.