Wednesday, April 21, 2010

Highway to Fashion 2010, Midvalley

Salam.....

Bulan April, byk jugak sosial xtvt angah nieh. Tanpa di sedari , tanpa di plan tapi itu lah yang menjadi selalunya lah. Kebanyakan mengikut firasat angah, kalo apa ajew yang di rancangkan pasti tak menjadi...heran jugak!!!

Kali nieh nak share, dapat jemputan dari Badrul yakni manager Diddy Hirdy [af4] untuk ke majlis Highway to Fashion 2010 bertempat di Midvalley pada Selasa 13/04/2010. Sebelum nieh, majlis fashion nieh pon dah di adakan di tempat yang sama pada hari Ahad sebelumnya khas untuk pereka-pereka fashion di Malaysia. Tapi yang hari Selasa pula atas tajaan butik2 di Midvalley di mana ianya di gayakan oleh model2 dan juga artis Astro dari Akademi Fantasia. Di antara artis af yang menggayakan fashion tajaan butik adalah seperti Diddy, Akim, Salima, Adilla, Nora, Shawal, Farhan, Akma [ni jew yang ingat..kot2 ada yang tertinggal nama sori la ekkkk]. Manakala Nana pula menjadi pengacara di malam tersebut.


So seperti biasalah, angah pasti sampai dulu sbb jam on the way ke sana kan... [awal sangat kol 5.30pm]. Sementara tu, jalan2 cari makan dulu sbb tak amik lunch ada hal.... then jumpa Bad, DD dan penolong baru [agaknyer la]. Sambil borak2 terserempak kembar DD iaitu Fazren, kalo secara live memang tak serope muke deme pon...berlainan sungguh kat tv tgk mcm kembo siam kannnn...nieh dah jadi kembo tak seiras..ehehehhe. Anis lebb pon sampai, maka mcm rombongan cik kiah la ke butik Jaspal yang menaja pakaian DD & Akim. Akim pon ada juga nak mencuba pakaian tersebut sebelum di peragakan di khalayak ramai. Sempat berkenalan dgn WAWA, sementara menunggu artis di make-up lepak2 sambil menerjah sticker kereta percuma sempena majlis fashion. Tak lama melepak, terserlah ketibaan Azlan Daniel....tak cukup corum lagi nieh. Perut anis lebb dah berdondang sayang... cari port baik punyer..Coffee Bean. Barulah nampak cik Lizz sampai, maka itu join la beramai2 berlima orang kita makan2 sambil borak2 dan paling wajib posing.


After eating, dating and meeting... barulah beredar ke teratak Highway Fashion 2010. Wah!! Dah ramai orang nieh...sib baik kwn lan mengajak kami berlima masuk ke tempat yang khas untuk VIP mendekati siri peragaan tersebut. Thank Zeee...luv u la....!!! =)) Nicolas Saputra pon ada tapi kekwat gler... senyum tapi mcm tak ikhlas. Who cares??? I don't care...hehehhe...dulik apa kan tetap amik gambo dia walo pon tak ikhlas..wakakakakka... Selain memperaga pakaian, Diddy turut hiburkan dgn nyanyian dgn lagu terbarunya "Lelaki di atas Awan" [mendayu dayu pulak].


Sebelum mengakhiri siri jelajah kali nieh... yang penting posing. Tak kiralah dgn siapa, dimana, uat apa pon janji bergambar... oleh itu renung-renungkan...hehehehe.....=))

Malam itu di akhiri dengan begitu meriah sekali dengan kehadiran komuniti dari UCM dan juga peminat DD bergambar beramai-ramai. Berbagai gelagat dan keletah yang tak kering gusi.
[angah harap DD dan Ellen suke dengan pemberian yang tak seberapa sebagai hadiah perkhawinan].

credit pics : Azlan Daniel, Anis lebb & Badrul.....
thanks a lot... lebb uols....

No comments:

Post a Comment

dear frens,
who ever u r, where ever u from, what ever u want to b..as long as my frens do says sumthing or comment.
luv u...always.. make my day be brighter.