Monday, April 19, 2010

Pertandingan Seni Persembahan Dunia (WCOPA), Istana Budaya.

Salam....

Pada 10hb April 2010 {Sabtu}, bertempat di Istana Budaya satu pertandingan iaitu Seni Persembahan Dunia (WCOPA) Road to Hollywood di adakan jam 8.30pm. Yang bestnyer, tix adalah percuma yang pentingnya kita haruslah memberi sokongan untuk menjayakan pertandingan ini.

Best jugak kan..!! Kali ni angah, lan & liza jew yang bertandang ke Istana Budaya tetapi anis lebb tak dapat nak join sb2 tertentu {sindarela katakan....}. Dapat seat depan lagik, memang menggalakkan mata2 kami memandang ke stage..wahhh!!! Pengacara perantaraan ialah Awal Ashaari.... anyway para peserta memang best especially bahagian Vokal. Semuanya mantap-mantap belaka cuma rezeki sahaja yang di berikan pada peserta2 yang berjaya.

Vokal seperti Shila OIAM, Nabil Mentor, Nadia AF6, Iz OIAM, Cheryl Koh dan lain2 sukar untuk di nilaikan sbb memang mereka berada di pentas untuk berjuang mendapatkan kemenangan. Tetapi yang berjaya vokal wanita => Cheryl Koh, vokal lelaki => Iz manakala Shila sebagai simpanan.
Begitu juga dgn tarian berkumpulan, tarian solo, bahagian peragaan...cuma bahagian lakonan tidak ada sesiapa pon yang layak untuk ke pertandingan seterusnya di Hollywood. Anyway, uols dah buat yang terbaek.... Walo bagaimanapon, sempat jugak singgah studio cafe untuk melepak dan makan kuey teow. Sedap juga .... hehehe...[perut lapo kannn]. Sambil2 tu tolong jengah2kan apartment Suria Jelatek yang belum siap atas permintaan lizz..walhal dah tengah malam tuh. Keesokannya jugak ada program seterusnya... (wahh!! bz nya bulan nieh).

credit: Azlan Daniel

No comments:

Post a Comment

dear frens,
who ever u r, where ever u from, what ever u want to b..as long as my frens do says sumthing or comment.
luv u...always.. make my day be brighter.