Monday, September 14, 2009

MAJLIS IFTAR BERSAMA APIZ AF7

Salam.....

Alhamdulillah... akhirnya dapat juga angah berjumpa face to face dengan apiz. Pehh!!! Chomell nyer...so kiut miut..especially rambutnya dan pipi gebu. Apiz..memang peramah, tak payah nak tunggu peminat tegur dia tetapi dengan senyuman dan ramah tamah bual mesranya membuat peminat merasa amat di hargai.. (ya tak lan??!!! yang teruja sangat2 kan...)
Walo pon, keterlewatan agenda majlis namun ianya berakhir dengan santunnya. Peminat dari pelusuk negeri dengan penuh debaran menanti kehadiran apiz dengan penuh kesabaran (lebey2 lagi bulan pose...).
Majlis iftar bersama apiz di adakan di Bora Ombak, Ampang pada 12hb Sept 2009. Angah sampai pon dalam kol 6.15pm , terkujat gak... Aidid & Lan D'vom pon ada bersama2, kira ada kenalan jugak la. Tak lama, lan daniel sampai dengan 'drivernyer' (sapa ekkk??)...itu adalah rahsia...
Eventhou, ini pertama kali angah join event apizfc ternyata semuanya ramah mesra dan sporting. Juz luv the environment..walo pon pertama berkenal dan bersua muka... meja angah terpisah semeja jew...tp at last join gak tempat lan..sebab lebih pokes...(bley gtew??!!)

gerammnnyyyeerr........



Majlis bersurai dalam pukol 10.40pm, sblum pulang apiz tetap jumpa peminat untuk beredar. Malah sudi jumpa angah & lan bersalaman...sebelum kami pulang ke rumah masing-masing.
Syukran...syukran.... alhamdulillah...
(chomelll....sesangat apiz nieh...!!!!)

4 comments:

  1. salam....

    karl...
    alah tegal jadi biasa...
    hehehehe...bukan dapat jumpa selalu kan...

    wallawey

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah.. akhirnye.. tercapai gak hasrat angah nk jmpe 6 mate dgn apiz... =)

    nntik pas nie.. leh join lagik kan event apizfc... eheheh

    ReplyDelete
  3. salam...

    aniss...yesszaaa.....
    alhamdulillah...akhirnya...tercapai sudah...
    insya'Allah..akan angah ikuti eventnya..
    jom anis....heheheheh

    ReplyDelete

dear frens,
who ever u r, where ever u from, what ever u want to b..as long as my frens do says sumthing or comment.
luv u...always.. make my day be brighter.