Wednesday, December 9, 2009

BUANG PAKAI ??? PAKAI BUANG??? Hasilnyer..Chantek


...Salam...

Pakai buang? Buang pakai? Sajew suspen..hehehe..yang pasti nieh mengenai WE GREEN THE WORLD. Baru2 nieh byk promosi untuk mengguna semula barangan kitaran semula untuk mengurangkan penggunaan kertas, plastik dan sebagainya yang sewaktu jua sekutu dengannya. Tetapi rasenya biaserlah masyarakat Malaysia walo pon sedar akan hakikat ini namun tetap buat tak sedokan diri.. ntah sampai biler la nak sedo kan walo pon...di ketuk, di kutuk, di hamun tetap tak ngombing (berganjak).

Sempena menyambut Hari Natal @ Christmas Carol ...hehehhe, tentu pasaraya2, gedung2 atau mart yang beso2 masing2 berlumba-lumba untuk memperlihatkan keunikan kreatif pokok krismas, snow man mahu pun santa claus untuk memancing (undian) dan menarik perhatian para pelanggan. Begitu juga dengan Jaya Jusco, Bukit Tinggi Klang tak mahu mengalah jugak.

Yang mengujakan angah adalah daya kreativiti pembikinnya...dengan menggunakan botol2 mineral, kertas recycle, tempat letak telur, stretch film dan bley dikatakan hampir kesemua perhiasan2 adalah dari barang2 pakai buang @ buang dan pakai semula. Tabik springgg!!! Toing...toing...toing.... Hasilnya memang chantek dan unique.



HASILNYA CHANTEK!!!!
MEMANG UNIQUE & VAZZZ GTEW.....

1 comment:

  1. Cantek! Tapi bila bwat sniri guna tangan saya yg xbape kreatif ni, ancoss... Hoho...

    ReplyDelete

dear frens,
who ever u r, where ever u from, what ever u want to b..as long as my frens do says sumthing or comment.
luv u...always.. make my day be brighter.