Monday, April 6, 2009

SMART TAG OLEH EQUEEN

SALAM
Kali nih equeen lak 'smart tag' angah... antara soklan:-
1. Bekas kekasih saya adalah:
==>>adalah seorang lelaki (takkan pompuan kot)
2. Saya sedang mendengar:
==>> lagu "Selamat Ulangtahun Sayang"
3. Mungkin saya patut:
==>> jadi penari profesional sbb dari dulu memang meminati bidang tarian, tak kisah tarian apa pon bley...janji TARIAN.
4. Saya suka:
==>> makan , tido...tetapi paling suka sekali menulis .....
5. Sahabat-sahabat baik saya:
==>> antara orang2 yang mengenali dalam diri saya tp yg nyata NO BEST FREN IN MY LIFE.
6. Saya tak paham:
==>. mengapa orang pekak tak bley mendengar & orang bisu tak bley bercakap. begitu juga kenapa anugerah tuhan "baby" di bunuh dgn kejam??
7. Saya kehilangan:
==>> kucen kesayangan yang amat sangat yang comel & montel... biar hilang kekasih tp jangan hilang kucen.
8. Ramai yang berkata:
==>> saya nih mcm "SINGA", kalau singa gerenti duk kat kandang atau hutan. nih uat keje .... singa amende.. kuli adala...wakakakkaka..
9. Makna nama saya:
==>> Wan (antara perkhawinan keturunan raja & rakyat biasa) Noni (tak der maknernye tp dalam bahasa Korea bermakna "MATA) Salina (pengirim).
10. Cinta itu adalah :
==>> DUGAAN
11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
==>> MENANGIS!!
12. Saya akan cuba :
==>> Buat bodoh sebab buat apa nak jaga tepi kain orang. Silap haribulan kena pelangkung lak.
13. Ayat SELAMANYA membawa maksud:
==>> TIADA NOKTAH!!
14. Telefon bimbit saya :
==>> ada 2 - satu pemberian bos dan lagi satu hak milik syarikat tetapi terpaksa menjadi hak milik cipta terpelihara sendirian berhad....hehehehhe..
15. Bila saya terjaga dari tidur :
==>> memang susah nak tidur semula.... tu paling sakit hati menyengkang mata sampai ke pagi.
16. Saya paling meluat apabila:
==>> lelaki yang poyo dan pompuan yang gedix yang over xpose...
17. Pesta / Parti adalah:
==>> hiburan semata-mata... KITA ENJOY!!
18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah:
==>> ayam katek (serama)
19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:
==>> ramai yang memilih remaja..tapi bagi angah era 30an
20. Hari ini :
==>> kerja , kerja, kerja !!!!!!!!!!
21. Malam ini saya akan:
==>> apa-apa makan dulu, balik umah & tido...letey dah berminggu2 asyik keje tanpa cuti.
22. Esok pula saya akan:
==>> bayar duit kete , kerja dah semestinya.... ermmm... gler di uatnya. (ngulor jap tgk julia juli ke... dancing with the star ke... kalo ada kesempatan la)
23. Saya betul2 inginkan:
==>> ketenangan, kedamaian sambil menghirup udara yang bersih.... mcm tempat drama Julia Juli di kayangan tu....
24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini:
==>> isshhhh!!! tak ada muka lain lagi ke nak tengok pagi2 nih...hehehehe...alhamdulillah masih bernafas....
25. Pusat membeli-belah atau arked permainan :
==>> dua2 pon bley...tapi prefer pusat membeli belah sbb byk bley cuci mata.
26. Makanan Barat atau Jepun:
==>> Barat , (Jepun...suka tempura jew).
27. Bilik yang terang atau gelap:
==>> samar-samar...
28. Makanan segera adalah:
==>> SEGERA MATI!!
29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
==>> cari sampai dapat , kalau tak dapat potong gaji (bley gtew)
30. Siapa yang anda nak TAG?
==>> sapa ekkkkk???? CIK JAH, RIEZANA, FAD, FATEN & LIEA....tak kisah la sesapa pon bley....

Mekasih daun keladi equeen... lain kali jangan uat lagi...wakakakkaka... sabo jew la...

No comments:

Post a Comment

dear frens,
who ever u r, where ever u from, what ever u want to b..as long as my frens do says sumthing or comment.
luv u...always.. make my day be brighter.