Sunday, May 3, 2009

AF7 - TEATER MUZIKAL KONSERT KE-8

Salam.....
Konsert ke-8, konsep Teater Muzikal. Baguih gak sekali sekala tgk bebudak af nih berlakon teater muzikal..tp yg last tuh...High School Musical..jadi debu= >> ke laut, ke pokok, ke hutan semua ada la...hehehe.
Sampai bab penyingkiran, principle pon nak berlakon teater gak. Dah jadi drama melankolik lak nih. Ada kuasa veto, seeloknye di buka balik talian undian dalam 30min & undi antara Claudia & Aishah tu jew..tak payah lah nak undi masuk lak. Mesti ada agenda astro nih..mcm2 la nak amik duit orang kan...bukan senang tahun gawat nih dah tentu ada mcm2 taktik untuk kaut untung.
Cukupla uat drama , af terdahulu pon ada gak undi masuk mcm linda, lotter & amirul tp smuanya ilang ntah kemana. Jangan tidak nak buat pecah undian kan, so sebagai pengundi yang cerdik concentrate pada pelajar yang anda minat tak perlu nak susah2 atau membuang duit dan lebih baik sedekah jew duit tu pada yang benar2 memerlukan. Dapat gak pahala ...kan...
Walo apa pon.. smlm angah suka teater muzikal dramatic Hafiz & Isma dalam 'P.RAMLEE THE MUSICAL'.
Dari bermulanya babak Isma hinggalah ke akhirnya babak Hafiz.. WELL DONE!!! Memang wajar Edrie berikan standing outvation coz..it's touch everybody heart with their sincere expression & emotion.
My tearsdrop fallin' ... what I've seen such a lovers broken hearted & lost love for each other with full of passion & emotion. The inner feeling.. that both of them created was the truly love gone forever...
Ternyata ganding vokal Hafiz & Isma malam tu antara yang terbaik , tiada terkucil pon (jika dibanding bila hafiz nyanyi dgn mila...kan) Vokal mantap Hafiz dgn mendendangkan Di Mana Kan Ku Cari Ganti... merentap dan menusuk ke jiwa dgn lontaran suara dan juga emosi dalaman yang amat terasa. Sesungguhnya jika allahyarham TS P.Ramlee masih wujud , sudah tentu terkesima mendengar dendangan Hafiz yang cukup 'BERJIWA'.
I'm your silent voters..... All the BEST!! Hafiz & Isma.. both of you are the smart contender...

Isma - Mulanya Cinta (P.Ramlee The Musical)


Hafiz - Diman Kan Ku Cari Ganti (P.Ramlee The Musical)


Komen Juri


Jom santai dan jamu mata dgn teater muzikal af7.
Akim - Titah Sultan (PGL)


Claudia - Katakanlah (PGL)


Yazid - Ratu Novella ( Impak Maksima The Musical)


Aishah - Slot Akasia ( Impak Maksima The Musical)


Tahniah kepada tenaga pengajar sebab pelajar af7 dapat menggalas tugas yg amat baik untuk ciptaan Teater Muzikal dalam masa 5 hari sahaja.

No comments:

Post a Comment

dear frens,
who ever u r, where ever u from, what ever u want to b..as long as my frens do says sumthing or comment.
luv u...always.. make my day be brighter.